torsdag 28. mars 2013

Et dristig prosjekt...

Jeg har lenge hatt lyst til å leke meg med ulike materialer og teknikker i stort format. Da jeg kom over dette lerretet på 1,5 meter, så satte jeg i gang. Resultatet ser dere her. Jeg hadde ingen konkrete planer i forkant, så arbeidet ble til underveis. Eneste jeg visste var at jeg ville bruke spray, mye spray! Her er akryl, smeltet plast, silkepapir, Prima-roser, Dusty Attic chipboards, Perfect Pearls mist, hjemmelaget mist, hvit og svart gesso, Distress embossing pulver og fiber fra Prima. 

Hele lerretet fotografert i dagslys. Grunnet størrelsen, er det vanskelig å se detaljer her.
Utsnitt fra høyre hjørne


Jeg elsker denne her fra Dusty Attic, og endelig fikk jeg brukt den.
 
Et detaljbilde som viser murveggen og deler av venstre motiv.
Her har jeg brukt nøkkel fra Dusty Attic og nøkkelhull fra Tim Holtz.
Fiberen fra Prima var egentlig sølvfarget, så jeg har beholdt litt av denne da jeg synes den ga en morsom effekt.
Jeg digger crackle paint og overraskelsen over at effekten blir ulike fra gang til gang.
Det ble hengt opp  kvelden, så her er det på veggen.
 

Endelig fikk jeg tatt bilde i dagslys, så slik ser det egentlig ut.



13 kommentarer:

Home sweet home sa...

Nyyyyyyyyyydelig og kjempe flott bilde:)

God Påske!

Merethe

Luce sa...

Lekkert!
Ha en deilig påske :o)

Lisbeth K sa...

Lekkert, helt fantastisk nydelig!!! Elsker detaljene, og fargene er jo helt i min gate :) Vakreste lerret jeg har sett! Ha ei riktig god påske :)

Aina sa...

Tusen takk for veldig hyggelige kommentarer!

anne marie sa...

Aldeles nyyydelig♥

Solveig sa...

Knallstilig!!!
God påske!

Marianne/skorpionen sa...

Fantastisk nydelig!!! Så mange herlige detaljer, teknikker og fantastiske farger!!

Kirsten sa...

Utrolig flott!

Tove sa...

Det er bare så utrolig lekkert! Mange fine detaljer, som ordene midt i, strukturen du har skapt, fargene, strekene oppe i høyre hjørne som balanserer det hele perfekt. Det ser ut som et kunstverk! :)

Angelica sa...

Supersnygg!!!
Den här var verkligen häftig, gillar massor!!!

Marianne sa...

Så stilig!
Utrolig mange detaljer, og komposisjonen ble herlig!
Du er kjempeflink!
Jeg kunne lett kjøpt dette lerretet.

Christin aka Umenorskan sa...

Den ble kjempefin, skikkelig imponert !

Renate sa...

Nå har jeg vel kommentert dette flere ganger, men jeg gjør det gjerne igjen, for dette er så ufattelig lekkert at jeg har ikke ord! Virkelig inspirerende. :)
*klem*