fredag 3. august 2012

En settekasse til gutterommet

Rommet til Erwin er litt utfordrende å innrede ettersom det har skråtak og lite veggplass. I tillegg vil hyller og kommoder stjele mye plass og lys fra rommet. Da jeg kom over en stor settekasse hos Søstrene Grene, fikk jeg denne ideen. Jeg har malt den hvit og dekorert med scrappepapir. Takk for at du titter. Jeg blir glad for kommentarer :-)
Settekassen er ferdig dekorert. Den står nå på stuegulvet, men skal henges opp i morgen tidlig.

De enkelte rommene i kassen er dekorert med mønsterpapir fra Echo Park

Litt metall gjør seg bra på gutterommet. Her har jeg brukt aluminiumstape og embossingfoldere fra Tim Holtz.

Utsnitt fra settekassen. Jeg har forsøkt å matche farger, mønstre og tema.

Brio-lokomotivet flytter inn!

Jeg har satt inn noen av bilene hans, men denne kassen skal han få innrede på egenhånd.
Dette er kanskje det mest motiverende prosjektet jeg har laget noensinne. Den er ikke laget for å være til pynt, men som en ekte bruksting. Og brukt vil den bli!

5 kommentarer:

pia iris sa...

kjempefin.
og stilig med embosset aluminiumstape da :o)
ble skikkelig guttete.
ha en super helg. klem pia

Therese sa...

Takk for titten! Denne var bare super tøff! Må huske på denne så jeg og lillegutt kan lage noe lignende nå han blir større!

Kristin Langnes sa...

Fy søren, denne settekassen er bare utrolig lekker og i nydelige farger. Virkelig imponert over verket ditt!

Aina sa...

Tusen takk for de flotte kommentarene. Det er veldig hyggelig at dere har kommentert her, for da vet jeg at noe av bloggen blir lest (ikke bare av meg selv ;).

Marianne sa...

Så stilig!
Likte veldig godt at du har brukt alu-tape, det gir et fint lys.
Jeg har for lenge siden gjort noe liknende med ulike tapeter (en liten settekasse).