onsdag 19. september 2012

Enkelt julekort med dies fra Memory Box (for ScrapSmart)

Nå er det kun en drøy uke til scrappemessen i Skedsmohallen. I dag fikk jeg lyst til å teste den nye diesen fra Memory Box - Frostyville Wreath - som ser ut til å bli en ny personlig favoritt.

Kortet er superenkelt og raskt å lage. Jeg har valgt litt utradisjonelle julefarger, men fargene gir meg allikevel følelsen av vinter. Kanskje det er det rene hvite uttrykket som minner om snø.

Jeg har lagt tre lag med diecuts oppå hverandre, limt på paneler og litt tekst. Og vips....ferdig!




De tre diecutsene er bøyd litt for å skape 3D-effekt.

Jeg har limt på Swarovski-krystaller. Her er det viktig å ikke bruke for mange,
for disse gjør mye av seg. Tre stykker var akkurat passe.

Jeg blir glad om du vil legge igjen en kommentar.
Håper du besøker standen vår på messen :))


4 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Dette er et av de nydeligste kortene jeg har sett på veldig lenge. Utrolig, utrolig vakkert og flott!

Kreativelena sa...

Sykt fint kort. Rent og pent, og til tross for det rosa, så fikk jeg en skikkelig varm jule følelse.. :-)

Gracielalife Design - by Graciela sa...

dette er favoritt kortet mitt! syns at det passer veldig godt med rosa til et julekort! har veldig lyst på den dies eg <3

Unknown sa...

Wow, wow, wow!! Målløs :O Dette var fantastisk, Aina <3