onsdag 8. februar 2012

Diva-finalen oppgave 1

Ett av mine to finalebidrag til Diva-konkurransen på scrapping.no
Fotoet er gjort blassere og litt kornete i Photoshop. Dette gir meg litt
sen 70-tallsfølelse. (Traktoren er beholdt i originalfarge)


Stakittgjerdet fra Dusty Attic har fått et lag med hvit crackle paint.
Jeg bare elsker denne effekten!
Lykke er... å dele ventetiden. Den sitrende forventningen, gleden over det som skal skje, - eller bare å være her i nuet. Ventetiden er verdifull om den deles og verdsettes. Å ha noen å vente sammen med er en gave!
Erwin og Linnea venter på båten som skal hente oss på Håøya juni 2011. Et lite øyeblikk har de tatt hverandre i hendene mens de skuer utover fjorden. Erwin holder traktoren i andre hånden, og jeg bare fange øyeblikket på minnebrikken.

10 kommentarer:

Linda's Dillerier sa...

Denne fikk min stemme, jeg syns den var alldeles nydelig! Legger meg til som følger å gleder meg til å se hva mer du har gjemt av skatter i bloggen din.

Irene sa...

Nydelig LO i fine farger, mange flotte detaljer og ja - crackle-paint er stilig. Og et herlig bilde som utgangspunkt.

izi sa...

Så nydelig, så nydelig!!!

Kristin Langnes sa...

De var helt fantastisk flotte bidrag du hadde! Falt pladask for begge disse to! Nydelig!

Flott blogg du har fått deg og kjempehyggelig å se at du har lagt meg inn på blogglisten din!

Kristin Langnes sa...

Det er alltid hyggelig med ærlige og direkte tilbakemeldinger, og derfor skal du få en ennå mer utfyllende kommentar av meg!

Jeg falt veldig for denne LOen med en gang jeg så den. Hovedgrunnen er nok de utrolig behagelig og duse fargene du har valgt. Jeg synes både LOen og bilde har en fantastisk harmoni i seg og det utstråler en så rolig og god stemning.

Jeg synes klokken er et flott blikkfang (i tillegg til bildet) og det er ekstra stilig at du også har brukt mønsterark med klokke på. Forøvrig synes jeg gjernet med Crackle Paint og den lille rammen du har brukt, er flotte detaljer som gjør det lille ekstra.

I det hele tatt synes jeg du har fått til nydelige farger og lekre toner sammen. Den oransje traktoren/gravemaskinen må jeg faktisk innrømme at jeg ikke har sett før nå, men det betyr bare at mitt blikkfant har vært på selve barna på bildet og pynten på LOen!

Konstruktiv kritikk rundt forbedringer skulle jeg gjerne kommet med...men på denne LOen har jeg ingenting jeg ville ha endret!

Trine sa...

Velkommen tilbake til bloggverdenen!!! Denne siden er virkelig nydelig!!!! Harmonien i bildet blir gjenspeilet i pyntingen din! Elsker gjerdet med cracle paint! Mange vakre elementer og gjennomført stil på siden. Skikkelig kult med traktoren i originalfarge.

Hege sa...

Denne var utrolig lekker og stemningsfull. Har sett på den flere ganger uten å se meg "mett". Liker blikkfanget den gule gravemaskinen gir, som kontrast til det ellers duse uttrykket. Ellers mange nydelige detaljer.
Gratulerer med seieren!

Virgo1971 sa...

Og jeg har herma crackle-painten på et gjerde på en LO jeg diller med nå!
Stilig!

hegemor sa...

Denne falt jeg helt får! Alt på denne loen var så gjennomført og vakkert. Visste du kom langt med den og det fortjente du virkelig!

linn kr/sykepleier sa...

Det bildet var stemningsfullt og koselig. Hele siden var så vakkert nedtonet og sart, men klarer likevel og få det flotte bildet i fokus. Digger klokka. Utrolig flott med fargene og detaljene. :D