onsdag 8. februar 2012

Diva-finalen oppgave 2

Erwin er to år gammel og en liten tenker. Bildet er tatt på en skogstur i høst.
Mønsterarket bak bildet har samme furumønster som treet han støtter seg mot. Her har jeg brukt mørke og metalliske farger, piggtråd og hønsenetting fra Dusty Attic, metalltannhjul og roser. For meg er dette kanskje symbol på det livet som ligger foran ham. Han befinner seg midt mellom begrensninger, regler og restriksjoner, men også blant roser, natur og muligheter.
De hvite fuglene er frie tanker...

5 kommentarer:

Virgo1971 sa...

Den var utrolig kul! Du er kjempeflink!

Kristin Langnes sa...

Dette er et skikkelig blikkfant av en LO! Jeg er skikkelig imponert over de som mestrer å lage vakre sider i en litt "mørkere stil" og mer mer røffe effekter. Det er utrolig stilig at du har holdt deg til metalliske farger og effekter, og at alt sklir så naturlig over i hverandre av farger og pynt. Det viktigste av alt er uansett at bildet er i fokus og at det fremheves av den vakre pynten. Kjempeflott effekt med både piggtråd og netting, og herlig at du har brukt symbolikk som f.eks de fuglene.

En flott og skikkelig bra komponert LO! Hvis jeg skal våge å sette fingeren på en bitteliten ting jeg ville gjort anderledes (ment som konstruktiv kritikk), så ville det være å ha tittelen i en litt røffere font som kanskje hadde harmonert ennå bedre sammen med pynten. Men dette blir flisespikkeri.

Trine sa...

Så KUL!!! Du er så flink til å lage gjennomførte sider og jeg liker virkelig at du har brukt symboler på siden som har betydning. Likte veldig godt de aøte fyglene som kontrast til de andre litt "harde" elementene!

hegemor sa...

Også en utrolig kul lo. Prøvde meg på den teknikken en gang, men det ble med det ene..
Herlig sammensetting av farger og pynt :)

linn kr/sykepleier sa...

Steintøff og RÅ! Diggbart med alle fargene over den kule røde. Herlig bilde av en herlig pjokk.

Synes du mestrer alle stiler jeg. Denne var herlig ru og røff! :D