tirsdag 14. februar 2012

Mitt første forsøk med Copic Sketch Markers


Motiv fra Vintage Garden fra Stempelglede fargelagt med Copic Sketch Markers.
 Jeg innrømmer at jeg er utrolig lite produktiv i forhold til shoppingbudsjettet. I sommer kjøpte jeg en haug med Copic sketch markers, ...men har ikke brukt dem. De var med på Casa-treff i høst - og hjem igjen - uten å ha blitt så mye som løftet opp av scrappekofferten.
Nå fikk jeg altså det sparket jeg trengte, og sendte dette kortet inn til en bloggkonkurranse. Ekstra bonus var at jeg fant fram en av de ubrukte stempelplatene fra Stempelglede. Jeg ble faktisk fornøyd med resultatet selv også, og kan absolutt si at Copics frister til gjentakelse. Blir veldig glad for kommentarer :)

4 kommentarer:

Hege sa...

Nydelig kort du har laget og virkelig flott fargelegging. Skulle ikke tro det var ditt første forsøk.

hegemor sa...

Dette kortet var nydlig! Elsker de fargene og måten du har malt eller tusjet fuglene på gjorde det helt skjønt. Elsker stilen din :)

linn kr/sykepleier sa...

For et SABLA LEKKERT kort. Kunne tenkt meg detaljbilder. Så utrolig lekre farger. Og råkult fargelagt. Skulle ønske jeg kunne fargelegge. ;)

izi sa...

Synes det ble utrolig nydelig!! Og det motivet er jo så lekkert.